- monitorowanie ogłoszeń;
- sporządzanie kalkulacji, wycen i przygotowanie ofert przetargowych;
- samodzielne kierowanie procesem przygotowywania ofert zgodnie z wymaganiami klienta;
- utrzymanie relacji z klientem przetargowym;
- analiza rynku;
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowania ofert;
- zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej;
- samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży włącznie z przygotowaniem oferty i finalizacją transakcji.
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych;
- dobra organizacja pracy;
- wykształcenie średnie (min. maturalne) lub wyższe (mile widziane techniczne, ekonomiczne lub pokrewne);
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w zakresie obsługi klienta, wsparcie sprzedaży;
- biegła znajomość narzędzi MS Office (Excel, World);
- umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia oraz wyciągania wniosków z analiz;
- skrupulatność, rzetelność, terminowość;
- zdolności negocjacyjne i wysoka kultura osobista.
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Najnowsze komentarze