- Sprzedaż
- Doradztwo
- Obsługa Klienta
- Technologia
- Internet
- Światłowód
- Smartfony
- Gadżety
- eSIM
- Akcesoria
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi
- Chęć współpracy w zespole
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Najnowsze komentarze