Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie BHP, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.Aranżowanie przestrzeni sprzedażowej oraz dbanie o jej czystość i etykietę.Przyjmowanie dostaw mebli i weryfikacja ich stanów ilościowo-wartościowych.Prowadzenie ewidencji kasowej i generowanie dokumentów sprzedażowych.Sporzadzanie ofert i wycena mebli dla klientów.Aktywna współpraca z przedstawicielami dostawców, w tym odbywanie szkoleń w zakresie nowości sprzedażowych.Przygotowywanie zapotrzebowania na brakujące towary i zamawianie ich u dostawcy.Zapoznanie się i stosowanie procedury związanej z reklamacją mebli.Pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji towarów oraz sporządzaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Najnowsze komentarze