- Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
- Realizowanie dyspozycji klientów, odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów.
- Rozpoznawanie i zrozumienie potrzeb klientów zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów bankowych.
- Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
- Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej sprzedaży produktów bankowych lub ubezpieczeniowych.
- Minimum wykształcenie średnie.
- Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy.
- Sprawna obsługa komputera.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
- Gotowość do pracy zmianowej.
Najnowsze komentarze