- Zostań ambasadorem marki adidas, łącząc się, angażując i inspirując naszych klientów zgodnie z wartościami firmy.
- Współpracuj i zwiększaj sprzedaż sklepu razem z zespołem, aby osiągnąć wyznaczony cel, zapewniając doskonałą obsługę klienta.
- Koordynuj, motywuj, inspiruj i dziel się wiedzą wobec członków zespołu, aby zapewniali wyjątkową obsługę klienta i osiągali cele sklepu (zarządzanie zmianą).
- Przejmij odpowiedzialność i bądź proaktywny(-a) we własnym uczeniu się, kończąc wszystkie odpowiednie szkolenia i skutecznie stosując je na bieżąco w miejscu pracy.
- Stwórz i prowadź bezpieczne i integracyjne środowisko pracy, w którym każdy czuje się doceniany i szanowany.
- 6+ miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta detalicznego, najlepiej w branży sportowej lub odzieżowej.
- Elastyczność czasową i dyspozycyjność 40 godzin tygodniowo o różnych porach dnia, w tym również w weekendy (praca zmianowa).
- Znajomość Kluczowych Wskaźników Produktywnosci (KPI) sklepu i narzędzi do ich interpretacji w celu zwiększenia sprzedaży.
- Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu (zarządzanie zmianą) oraz w procedurze otwierania i zamykania sklepu
- Zaawansowane umiejętności obsługi klienta i sprzedaży.
- Umiejętność bycia graczem zespołowym, pracy pod presją czasu oraz chęć do nauki i ciekawość.
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobrą znajomość języka polskiego.
- Konkurencyjne wynagrodzenie i nagrody (bonusy, program poleceń itp.).
- Bezpłatne zestawy firmowych strojów pracowniczych dwa razy w roku.
- Rabat na produkty marki adidas online i we wszystkich sklepach własnych.
- Elastyczny czas pracy i różne formy zatrudnienia w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.
- Zwrot części kosztów dojazdów do pracy.
- Szeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i MyBenefit.
- Możliwości szkoleń, dalszego rozwoju i kariery w międzynarodowej firmie.
- Wspierający zespół, który towarzyszy Ci przez cały proces w firmie i inspiruje do podejmowania nowych wyzwań.
- Karierę bez granic: możliwość rozwoju w handlu detalicznym, biurze i centrum dystrybucyjnym.
- Możliwości rozwoju: bezpłatne szkolenia z zakresu produktów, usług, procesów i programów efektywności osobistej.
- Nowoczesne otoczenie z najwyższymi standardami handlu detalicznego i najlepszymi technologiami.
- Przyjęcie kultury różnorodności, równości i integracji.
- Innowacje, które zapoczątkują nową erę sportu w równowadze z naturą.
Najnowsze komentarze