- Aktywny kontakt telefoniczny z obecnymi klientami (aktualizacja ofert)
- Obsługa połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych usługami
- Skuteczne utrzymywanie i pozyskiwanie klienta
- Sprzedaż oparta na nowoczesnych rozwiązaniach (Customer Experience)
- Sprawna obsługa komputera i systemów elektronicznych
- Naturalne nastawienie na cel sprzedażowy i aktywne słuchanie
- Umiejętność pracy zmianowej (Pn-Pt 9:00-21:00, 2 soboty/m-c 9:00-17:00)
- Stawka godzinowa 30,50 zł brutto (umowa zlecenie) + premia bez limitu
- Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe i stałe wsparcie
- Jasna ścieżka kariery – ponad 90% awansów wewnętrznych
- Bonus za polecenie pracownika: do 3000 zł brutto
- Konkursy, nagrody pieniężne, wartościowe gadżety

Najnowsze komentarze