Start Assessment Center: 9.12
- Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej,
- Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych,
- Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski,
- Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne oraz grupowe szkolenia, oraz coachingi,
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-22 (po 8 h) oraz co drugi weekend 9-20 (również po 8h)
- Dyspozycyjnych na cały etat (pracujemy 40h tygodniowo),
- Komunikatywnych, lubiących współpracę z drugim człowiekiem,
- Zaangażowanych, nie bojących się nowych wyzwań,
- Ambitnych oraz skupionych na dążeniu do celu,
- Z doświadczeniem w aktywnej sprzedaży lub chcących dopiero stawiać w niej pierwsze kroki i zdobyć doświadczenie,
- Z doświadczeniem w pracy zdalnej (szybkie połączenie internetowe to must have :) ),
Warunki współpracy:
- Praca 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku wg. godzin 8-16/12-20/14-22, co drugi weekend 9-17/12-20,
- Praca w 100% zdalna, dołącz do naszego Teamu niezależnie, gdzie mieszkasz,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- Wynagrodzenie 28,10 zł/h brutto (studenci- netto) + prowizja 2-7% za opłacone zamówienia,
- Assessment Center które przygotuje Cię do pracy,
- Regularne treningi, coachingi i szkolenia, które zrobią z Ciebie pierwszorzędnego sprzedawcę!
- Możliwość dofinansowania do karty Multisport i ubezpieczenia zdrowotnego Medicover (opieka zdrowotna).
Najnowsze komentarze