Telesprzedawca usług CenCert

Enigma SOI Sp. z o.o. istnieje na rynku od 30 lat. W katalogu własnych produktów z dumą prezentujemy rozwiązania kryptograficzne, system dozoru elektronicznego, systemy IT dla administracji, wojska, komercji. Enigma jest również producentem rozwiązań dla marki CenCert.

CenCert jest kwalifikowanym podmiotem świadczącym kwalifikowane i niekwalifikowane usługi zaufania od roku 2009 - w zakresie wystawiania certyfikatów, kwalifikowanych znaczników czasu oraz usługi poświadczania ważności certyfikatów (OCSP).

Masz doświadczenie w pracy w telemarketingu, chcesz oferować nowoczesne produkty    rzetelnej firmy IT.

Chcesz pracować bezpośrednio dla firmy, której rozwiązania sprzedajesz?

Ciekawi Cię co robimy i co możemy zrobić wspólnie?

Zapraszamy na naszą stronę www.cencert.pl

Telesprzedawca usług CenCert
Miejsce pracy: Warszawa
ODPOWIADASZ ZA:
  • Telesprzedaż (telefoniczna, e-mail, e-commerce) i doradztwo w zakresie oferty
  • Pozyskiwanie nowych klientów dla kwalifikowanych usług Cencert (usługi cyfrowe) poprzez sprzedaż zdalną
  • Składanie ofert handlowych, prezentacja warunków handlowych
  • Prezentowanie oferty na podstawie gotowych materiałów informacyjnych, marketingowych i serwisu e-Commerce
  • Raportowanie i rozliczanie pracy z Kierownikiem Zespołu i Dyrektorem Pionu
  • Prowadzenie zorganizowanych akcji telefonicznych
  • Realizowanie założonych planów sprzedażowych
TEGO WYMAGAMY:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w sprzedaży telefonicznej
  • Wysoka komunikatywność, asertywność i kultura osobista
  • Umiejętność negocjacji oraz posługiwanie się językiem korzyści w rozmowie handlowej
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność oraz dbałość o szczegóły
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość narzędzi komunikacyjnych (aplikacje telefoniczne, czat, e-mail itp.)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel oraz poczty elektronicznej
  • Umiejętność szybkiej nauki użytkowania narzędzi informatycznych (Contact Center, CRM itp.)
OFERUJEMY:
  • Rozwój: Pomożemy utrzymać i rozwinąć istniejące kontakty. Ciekawe projekty, możliwość konsultacji, certyfikacja, szkolenia, stały dostęp do wiedzy
  • Równowaga: dowolna forma zatrudnienia, możliwość pracy hybrydowej, jasne zadania
  • Zrozumienie: przyjazna, niekorporacyjna atmosfera, inicjatywy wewnętrzne, integracja, sport
  • Wsparcie: Lubisz sprzedaż, lubisz planować i osiągać cele – otrzymasz narzędzia i wsparcie ze strony organizacji, aby je realizować. Opieka medyczna, Multisport, dofinasowania, PPK, ubezpieczenia
TAK PRACUJEMY:
  • Zakres działań indywidualnie ustalany z przełożonym
  • Szkolenia produktowe, stały dostęp do wiedzy
  • Wygodne biuro, niezbędne narzędzia pracy
  • Masz wpływ na organizację własnej pracy
  • Wszelkie inicjatywy pozyskania źródeł klientów są doceniane
  • Praca i rozliczanie wyników w oparciu o narzędzie Contact Center z elementami CRM
Administratorem danych w procesie rekrutacji jest Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, tel. +48 22 570 57 10, email: biuro@enigma.com.pl, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: iod@enigma.com.pl.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na stronie:

https://www.enigma.com.pl/informacje-od-administratora-danych-osobowych/