Agent Działu Retencji

GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych Agentów Działu Retencji, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Agent Działu Retencji
Miejsce pracy: Malta, St. Julians

TWOJE OBOWIĄZKI: 

  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. 
  • Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. 
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów. 
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
  • Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.

WYMAGANIA:

  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli. 
  • Minimum rok doświadczenia na sprzedaży telefonicznej.
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły. 
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Doświadczenie w pracy na telefonie.
  • Zaraźliwy entuzjazm i umiejętność sprzedaży siebie, aby tworzyć najlepsze doświadczenia związane ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.

KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY: 

  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
  • Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.