Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Zarządzanie kontaktami z klientami.
- Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami.
- Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas.
- Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami.
- Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów sprzedażowych.
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów klientów.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Doświadczenie w negocjacjach i zarządzaniu kontami.
- Min. rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (Account Manager, Specjalista ds. Obsługi Klienta itp.).
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami z dbałością o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
- Stałe wynagrodzenie z systemem prowizyjnym.
- Pakiet relokacyjny: przelot i zakwaterowanie.
- Szkolenia.
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku.
- Bonusy, nagrody i atrakcyjne zniżki lokalne.
- Cotygodniowe benefity żywnościowe po trzech miesiącach.
Najnowsze komentarze