Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży internetowej inteligentnego sprzętu elektronicznego, oferując nowoczesne rozwiązania dla doma i biura.
Opis stanowiska:
- Wsparcie techniczne i doradztwo dla klientów oraz innych działów firmy;
- Wykonywanie prac technicznych związanych z obsługą zestawów produktów;
- Diagnostyka sprzętu;
- Kwalifikowanie napraw gwarancyjnych;
- Zarządzanie stanem magazynowym;
- Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji ofert.
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Access, Excel, Word).
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (co najmniej biegłe czytanie).
- Wykształcenie techniczne lub w trakcie studiów.
- Doświadczenie w diagnostyce i naprawie sprzętu, w tym urządzeń typu smart.
- Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (mile widziane).
- Znajomość obsługi systemów smart home, takich jak TUYA, eWeLink, Home Assistant (mile widziana).
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz premie uzależnione od wyników pracy;
- możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień oraz aktywnego wpływu na rozwój firmy;
- pracę w centrum Warszawy (Ochota);
- możliwość wyboru etatu (część etatu lub pełny etat).
Najnowsze komentarze