- realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów
- przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń
- zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z monitorowaniem przebiegu procesów i koordynacja działań z OSD
- realizacja zgłoszeń/zadań/spraw przekazanych przez inne podmioty
- archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w trakcie realizacji zgłoszeń Klientów
- współpraca z innymi ECKO, przede w celu optymalizacji procesów obsługi Klientów oraz jak najszybszej realizacji zgłoszeń
- stosowanie przepisów wewnątrzzakładowych, regulaminów i standardów obowiązujących w Spółce
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- szybkie przyswajanie wiedzy, samodzielność, dokładność
- umiejętność myślenia analitycznego
- umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze godzin
- stawkę godzinową 30,00 zł brutto
- system premii i nagród zgodny z polityką firmy
- dostęp do pakietu sportowego Multisport
- miejsce pracy Białystok/Mielec/Zamość
Najnowsze komentarze