organizaowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP,ochrony ppoż. ochrony środowiska w wymaganiami ergonomii, analizowanie rynku i ofert konkurencji,nawiązywanie kontaktów (osobistych , telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientamiutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymiokreślenie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu )analizowanie warunków sprzedażyanalizowanie rynku i ofert konkurencjiutrzymywanie kontaktów z dotychczosowymi partnerami handlowymiorganizowanie transportu: udział w akcjach promocyjnychkompletowanie i składanie odpowiedniej instytucji dokumentów finasowychwłaściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów)tworzenie ofert handlowychtworzenie bazy klientów: wysyłanie ofert do klientów reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowychproponowanie działań usprawniajacych sprzedażsporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedażyinne czynności zlecone przez przełożonego
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność
Najnowsze komentarze