- sprzedaż produktów szkoleniowych z obszaru twardego, miękkiego oraz specjalistycznego,
- przygotowywanie ofert szkoleniowych,
- współpraca z bieżącymi i nawiązywanie współpracy z nowymi wykładowcami,
- planowanie i kontrola procesu sprzedaży oraz realizacja założonych budżetów,
- nadzór nad realizacją szkoleń w formie stacjonarnej i/lub online,
- prace administracyjne działu (potwierdzenia, fakturowania, itp.),
- nawiązywanie relacji z nowymi Klientami oraz utrzymywanie stałego i bezpośredniego kontaktu z istniejącymi kontrahentami,
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w organizacji lub sprzedaży szkoleń w spółce z branży edukacyjnej,
- specjalizacja w obsłudze podmiotów gospodarczych z rynku komercyjnego,
- znajomość pakietu office
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, w ramach rosnącej spółki szkoleniowej z ciekawym portfolio Klientów,
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę, B2B),
- wynagrodzenie zasadnicze wraz z premią za wyniki i realizację zadań,
- udział w szkoleniach z zakresu umiejętności twardych i miękkich,
- pracę zapewniającą życiowy balans, jak i rozwój zawodowy,
- komfortowe środowisko pracy.
Najnowsze komentarze