specjalista ds sprzedaży mieszkań

Specjalista do spraw sprzedaży mieszkań

Stanowisko specjalista do spraw sprzedaży jest dość uniwersalne. Niekiedy stosuje się je nawet zamiennie z przedstawicielem handlowym. Jednak jego uniwersalność pozwala na to, aby dopasować je niemal do każdej branży. Warto skupić się na jednym z typów, aby dokładnie wyjaśnić na czym polega praca człowieka na takim stanowisku.

Niemal każdy człowiek w pewnym momencie swojego życia pragnie zakupić dom lub mieszkanie. Nie starcza mu już wynajem i płacenie komuś niekiedy wręcz podwójnego czynszu. Idąc tym tropem – rynek sprzedaży nieruchomości powinien mieć się całkiem dobrze. Właśnie dlatego nieustannie potrzebni są specjaliście w dziedzinie sprzedaży nieruchomości.

Jakie są obowiązki pracownika na tym stanowisku? Aktywne pozyskiwanie klientów i doradztwo w zakresie nie tylko ceny, ale też sposobu sprzedaży nieruchomości, przygotowanie oferty handlowej i prezentowanie konkretnej nieruchomości w terenie sprzedawcy, specjalista powinien również odpowiednio rozpoznawać potrzeby swoich klientów i dzięki temu sukcesywnie dopasowywać oferty nieruchomości do ich preferencji. Do jego obowiązków należy też współpraca z biurami budowy, czy też koordynowanie wszelkich zmian lokatorskich oraz utrzymywanie świetnych relacji z klientem w takich sprawach. Specjalista sprzedaży powinien również brać udział w odbiorach technicznych lokali, współpracować z podwykonawcami, kancelarią notarialną oraz powinien uczestniczyć w branżowych imprezach promocyjnych, np. targach mieszkań, czy też dniach otwartych.

Zostaw komentarz